Tuesday, January 29, 2013

Kenapa pemain bola suka bergambar tonggek?

Assalamualaikum my dear readers!

Hello there ^_^

How's your day? hari aku camane? huh..hari aku penuh dengan tanda tanya je arini. haha.

korang nak tau x, sejak aku minat nengok bola ni, mcm2 pulak aku nak persoalkan pasal bola. pemain, cara dorang brgambar, stail rambut pemain bola, ketinggian, and ape perasaan mnjadi kekasih pemain bola.. hahaha. Okeh jom gosip!

aku ni kan korang, selalu je dapat kwn lelaki yang fanatik bola. Maapla korang, aku memg x amek port langsung pasal bola ni tapi demi kwn2 aku yg tercinta, aku try minat bola. tapi tak boleh oww -.-

pastuh, bila tak minat tuh, mula la aku cari kelemahan si pemain2 bola (or seangkatan dgnnye) supaya bila aku berbeta(berdebat) dgn kwn2 lelaki aku xdela aku kalah..at least ade point aku nak kenakan dorang balik. hahaha..jahatkan aku. nmpak kan kejahatan aku kat situ. wakakakap.

and then, selepas puas mencari kesalahan, lalu aku pun jumpa dgn kesalahan tersebut. yey! but, it keep me to thinking about it la weh.

Cuba korang tengok pic ni betul2. Perasan something x? tak ea?  

haa yang ni ade perasan ape2 x? ha ape? korang perasan pemain2 tu hensem2? err..
uolls seme prasan tak deme ni ambik pic secara menonggek? awww.. shekshii yaww.hehe.
kot ye pon nak bagi nampak wajah2 yg dok barisan blakang tuh, perlu ke posisi menonggek?? perlu ke??
tak bleh ke yang baris depan tuh duduk? or duduk bersila or duduk atas kerusi.
kenapa perlu tonggek2??
kalau kite tgok dari belakang mesti sentap jap kan? agagaga
mesti gadis2, makcik2 diluar sane rase di diskriminasi apebila melihat gambar abg2 ini. mesti mereka akan menutup mata anak2 kecil mereka yg sedang mengalami proses kedewasaan.hahaha.

p/s : bila kite pakai jersi harimau malaya, serta merta badan kite akan nmpak tough! kenapa ea? sy perlukan penjelasan!

4 comments: