Wednesday, March 27, 2013

Terima Kasih Semua!

Assalamualaikum


Tahukah anda pada hari semalam merupakan besday aku? Haha. Dan dikesempatan disamping kerajinan aku pade waktu ini, aku nak bagi ucapan sket la. ihiks.
TERIMA KASIH SEMUA!

Setinggi2 penghargaan diucapkan kepada abah yg sangat sweet menunggu pukul 12 malam pada tarikh 26/3 utk mmberi wish hari jadi kepada anak perempuan prtama beliau ini. walaupun ayah aku cume taip mcm ni je
"H.Birthday" =D simple but nice, thats my father, kalo taip mesej memang simple n singkat gile mengalahkan budak2 remaja. Kadang2 mak aku hangin jugak bila dia taip punyalah berjela last2 abah aku balas 'k' je -,-
lek je abah aku. uhukss.

Then, terima kasih buat rakan2 yg wish besday same ade kat fb, twitter, mesej dan call. tapi maaf la ade certain2 nombor yg mesej tu aku x save dan terpaksa tanye balik sape korang. haha. dan terima kasih buat fatihah yg menghadiahkan aku keychain kepala teddy mr bean berserta kad ucapan yg katenye sampai x tido malam dan tangan luka2 bagai utk siapkan keychain tersebut..haha. okeh2 tak lupe jugak bebanyok terima kasih buat rumetku sayang cik aini kerana sanggup buat kertas ucapan sempena besday aku. ni x ucap lagi terima kasih kat dia ni. saje je aku buat2 x nmpak kertas tu atas meja study aku sbb aku rase macam belum bersedia nak ekspresikan kegembiraan aku depan die.padahal dlm hati ni happy dan terharu smpai nak loncat2..haha..padahal malam tadi aku dah nmpak dia tulis2 kat ketas A4 smbil tampal2 something tapi ingatkan dia tengah buat nota..rupe2 nye buat ucapan utk aku. terharu. tssk. tssk.Dan alhamdulillah, aku tak pernah dibaling tepung. haha.

UCAPAN UTK DIRI SENDIRI..

Dear myself, Nazira...

Dah umo 21 dah kau an..abah ngan ma mesti x caye yang anak die dah besar sekarang. Uhuks. Daripada seorang budak kecik yg dulu dok panjat pokok mangga, pokok kelapa ngan pokok asam and korek2 bukit kat umah malinah, budak kecik yg suka sangat bwk beg skolah tema watak pahlawan seperti power rangers, sailormoon, totally spies..budak kecik yg suka keluar masuk bukan sahaja asrama skolah malahan asrama ipta..haha..dan budak skolah yg suka stay kat skolah dan suka buat latihan matematik, subjek biologi, fizik dan suka baca sticky note kat tepi2 buku teks sejarah time skolah. haha.
semoga ape yang dah kau lalui sepanjang 21 tahun ni mematangkan kau. Dah besar dah kau ek. Kawan2 aku cakap dah boleh dpt kunci dah ni. kunci rumah, kunci kreta, kunci segala macam kunci..dengan kate lain, kunci kebebasan. owh nazira, welcome to the club. huhu
ni  pesanan utk dri sendighi.
  • jangan tinggal solat
  • sila jaga kesihatan
  • sila rajin belajar
  • jadilah budak baik
  • jadilah anak yg patuh
  • jadilah seorang kakak yg baik dan melindungi
  • jadilah seorang pelajar yg baik
  • jadilah org baik. huhu
  • semoga dipanjangkan jodoh. hehe *jangan tanye lebih2 tau
  • semoga diberkati dunia akhirat
  • etc.. haha




6 tahun, 1998
i really miss her. dia memang suka tido atas decoder astro
I do miss si sofia too. Dah lame x dengar bebelan pelat dia ni.
ni la fatihah (kiri) and aini (kanan)





 
thanks for reading this entri. Doakan aku dan Allah akan membalasnya =D
lots of luv,
zira isey =D

No comments:

Post a Comment