Sunday, August 25, 2013

Terima Kasih Warga Xpert Pharmacy!

Assalamualaikum.

Ehem.

Saya, Nazira ingin mengucapkan terima kasih buat staff2, staff2 part time, hq dan bekas2 praktikal student UIA and Shahputra.

Mula2 masuk dulu rasa macam xde function sbb budak2 praktikal je yg semua buat keje. hehe..tapi dorang banyak ajar saya pasal ubat dan lain2. alaaaaa..semua orang banyak bantu saya sebenarnye.
seronok sebenarnye keje kat sini walaupun xde keje sangat. huhu. but overall, okeyla. u can get knowledge while u working. mase mula2 masuk dulu, saya anggap diri saya macam budak praktikal yg sedang belajar tentang ubat. actually sejak saya abis blaja aritu saya tunggu jugak bila la farmasi ni nak amek pekerja. yelahh..sbb sy minat kot. sebelum saya keje kat farmasi ni saya penah keje kat petronas tapi sehari je. yupp..sehari je. sebab kerja dia teruk n mak saya sangat risaukan saya. last2 dia tak bagi saya g keje esoknye.huhu.*perlu ke cerita?
"hang akan dapat kerja yang lebih bagus lagi lepas ni"-mak
yup..saya dengar cakap mak saya. then, here i'am.
At the Xpert Pharmacy :D
Maka, bermula la perkenalan saya dengan orang2 ini...

ni en.shah ngan en.shazly

 terima kasih sebab ambik saya bekerja.



ni abg ayie.
terima kasih sebab bagi tunjuk ajar dan....bawak g ecm. hehe.
first time jumpa abg ayie, my first impression is 'sombong mamat nih' haha. jgn marah saya >.<


yang ni kak kienah dan motornye. kdg2 we called her abg kie.muehehe
terima kasih sebab byk ajar saya. kak kinah ni sweet orangnye :D
sila jage kesihatan anda yer kak kinah. untung ade si caring ina.haha



ni diela..


 terima kasih sbb bagi tunjuk ajar. hehe. saya curi gamba awk ni kat fb tau..sori. hehe



ni mek ina ngan nadia yang comeyy
 terima kasih sebab buat saya tak bosan bekerja. seronok dapat kenal korang. theeee :)




ni si hensem rayyan, anak en.shazly
ni misai. haha







oke sori intan dan kak yana xde gamba awk kat sini. saya xtau nak curi dari mane.huhui.
doakan saya dpt result ok supaya tak yah bayar mara or dapat biasiswa jpa. hehehee..
lepas ni, bermula lah kehidupan saya sbagai pelajar yg khusyuk.

sekian. terima kasih. have a bless day everyone!

p/s: sorry nadia dan diela, saya amek gambar2 tu dari fb awak. ehehe.
p/s: pasni kalo org search 'Farmasi Xpert' kat google mesti cerita blog aku ni yg klua. rasenye farmasi tu perlu ade website sendiri kot?hmm..
p/s: saya tak pandai melukis. maaf!

2 comments: