Sunday, July 8, 2012

mujor boleh menangis sebelah mata

Assalamualaikum!

Aku dah sampai shah alam. dan sekarang tgh tunggu my lovely roomate.
Dia ondeway dari kulim.. aku kul 11 tadi dah sampai kL..pastu g minum2 ngn ehem2..
(ape sengeh2???amboi...pantang sebut ehem2 nohhh...)
pastu aku naik bas kat depan asia college (kalo x silap aku la) utk balik shah alam..malas naik ktm sbb mls naik teksi...SAVE BAJET..
And now...aku tgh menggunakan kemudahan serta jasa baik wifi MCD Pkns utk melepaskan lelah setelah membawa bergondol2 beg besau.huuuuuu....sian aku...beg lagi besar dari aku....huhuhuh...

contact lens ni sebabkan mata aku berair sebelah sebab dia dah tercalar sket..LASAK..
huuuu.. so org2 kat MCD ni mesti ingat aku tengah menangis sambil mghadap laptop...
malunye >.<
seriously berair2 tambah plak hidung ni pon mengade2 nak beringus jgk...huhh..sabar jelakan.


tapi kan...actually aku nak menangis je ni!!
actually, aku sedikit terase ngn sorang nih.. dia cakap aku dengki2..fuhhhh..DENGKI??
dengki2 sbb block org kat fb...huh..sedey gle.
SEDIH,SEDIH,SEDIH..........
aku x seteruk tu....nanti aku cite kat  post yg akn dtg okay...

mujorla mate sebelah ni berair2..at least lega sket rase nak nangis...
sob..sob..

Psssst : zira, jgn sedeh..hanye kite je yg tau diri kite cmane okay =)  <----ayat pujok diri sendiri..

No comments:

Post a Comment