Monday, September 10, 2012

Err, no komen!

Assalam dan hye semua sayang-sayang.

Sementara nak tunggu bilik air kosong, izin kan saya menulis blog. hehe...

Huuhhh..penat gila arini. X cukup tido, tension sume ade laa.
ala, brape bulan je lagi zira oii...

tadi kat kelas, ade sorang kawan aku nih miss NJ (bukan nama sebenar) beli buku KAHWIN DI USIA MUDA, BAHAGIA ATAU DERITA. So, ape lagi budak-budak pmpuan yang lain, semua pakat nak baca.
Sebenarnye, aku rase la, setelah mereka melihat yang kebahagian si Y (bukan nama sebenar) yang masih memegang status pengantin baru tuh, hmmm...semua budak pmpuan kelas aku dah sengih-sengih dah...semua dah bgtau mak ayah dorang pasal kawen-2 nihhh..
*aku x okayy.

  hah, ni la buku nyer

kawan baik aku yang sorang nih lagi la..dia baru je dilamar so.........so so so lahh..*happy bagi pihak die.

tapi lucu la classmate2 aku nih....
sorang tukang bace buku tu then yang lain dok kerumun keliling meja...
bila sampai part-part doa tuh, amboi..semua tadah tangan!

* suara menyampuk "suruh ayang bace oii..doa dia makbul sikit, lagipun dia puase arini!"
(ayang=bukan nama sebenar)





then, semua tadah tangan bila doa pendekat jodoh, doa pengasih, doa dapat zuriat (di tujukan utk pengantin baru je), dan doa mendapat pasangan yang baik dibacakan.....huhuhuhuhuhuhuhu!

aku? xde feeling. tangan still tadah tanda aku join aktiviti dorang tapi tak mengharap sebarang keajaiban pun..hakhak..

Kahwin sekarang??

tak nak aku!
#nampak tak, Allah dah tarik balik perasaan aku yang satu nih. Syukurlah, sekarang masa utk belajar, belajar dan belajar *ikat tali kat dahi












No comments:

Post a Comment