Thursday, January 3, 2013

Rindukan kamu, kawan.

Assalamualaikum..

Today i feel a little bit awkward. Sebab arini makan budu 2kali dlm masa 1 hari.haha.

Errghh. Jangan ketawa pura-pura zira. U r lying to them! to readers.

Maaf readers sume.

Dear readers,
Here, i think i miss my bestfriends. He and she.
Boley tak anda semua mghayati ape yg aku nak cite ni? Gini.. penah tak korang rasa kehilangan?kehilangan orang yg sangat rapat ngan kita. Dia la tempat kite story mory, dia la org yg kita rasakan paling paham tentang kite, dia la yg ade time kite susah2 dulu. I seem lost them since dorang dah ade someone yg bertakhta di hati. I mean, their girlfren, their boyfren. Then aku pun mula la memasang sifat positive thinking aku dgn memikirkan yg dorang sibuk kot..dorang study kot..at the same time, terseksa weh diri aku sebab tipu diri sendiri pikir cenggitu!
Actually, malu kot aku nak cakap yg aku rindu korang. Kat boipren aku dulu2 pon aku malu nak meluahkan sayang rindu n sgala feeling ni, inikan pulak koranggg. adehh. mane korang nihh. Kawan2 baru yg aku baru jumpa takkan same ngan korang yg dah lame aku kenal tau. seriously *start sebak sambil tgok pic korang.
aku penah pesan kat lela mcm ni..
"lela,ko jgn ade boifren or kawin lagi tau..nnt mesti kite xleh kua mcm ni lagi kalo ko ade semua tu..nnt xde sape nak teman aku"
huhu..sian lela jadi mangsa keadaan aku.
setiap kali aku balik dari kuantan (xpecially time tgh jln or tggu train nak balik poli) aku rase nak nangis je. sebab biasenye aku jarang balik sorang2, sebab mak aku x bagi. besides, kl byk mat indon ngan bangla so adil la kalo aku rase takut. dgn muka yg penat, duduk kat kerusi smbil mghayati train yg passing in front of me. xde orang nak borak ngan aku time tuh.huuh.
" I still remember u waiting the train there and i waiting here bcoz we are not in the same direction" tapi aku cakap dalam hati yg fana nih.huhu. *goshh..i had small tears at that time.
and bila kite dah biasa berdua,n skarang kite sorang2, kite rase seperti satu kehilangan.
*aku tau kau dah tak peduli aku,sbb u've got ur soul now and now u forget me (kpd kwn baik lelaki)
maafla kalo start cuti je aku dah sibuk2 merangka xtvt utk jumpe korang. yelahhh...kwn2 aku penting.penting dari seorg kekasih.sbb kwn2 aku sntiasa ade n support aku time sedeh or down. aku taknak kite lupa sesama sendiri. huhu..i bring my albums with which is fully with my frens inside there :)
Aku penah ilang dua orang kawan. so aku taknak perkara tu berlaku lagi.
Ouh. Aku rindu kan kau, kau, kau dan of coz la kau jugak.

Love,
Zira


p/s : korang terlalu ramai utk aku mention kat sini.

1 comment:

  1. aku paham apa yang hg rasa nazira.
    sebab aku pernah lalui kejadian lebih kurang mcm ni. dan dah 2 tahun cerita tentang ini aku simpan dlm draft blog aku. xpost2 pong...
    apapun kita mesti kuat! *tunjuk muscle. kehkehkeh.

    ReplyDelete