Friday, November 9, 2012

I'am, the tough girl.

Assalamualaikum..


Bayangkanlah, aku diuji dengan pelbagai ujian dekat-2 nak exam ni. Dahla satu hape aku tak study lagi. Risau wehh..risauu. Nasib baikla ade kawan-2 yang always doakan kebahagian aku dunia akhirat. That is the real friends, bukannye kawan yang menjatuhkan.

"Sabar Nazira, I know u can face it"
"Sabar yer Zira, nanti balik kite g jalan-2 yea...dah, kuatkan semangat"
"Sabar..Allah tengah rancang sesuatu la tu utk kau"

Well, thanks u'ols. Thanks a lot. Kalau takde kawan-2, agaknye mati kemurungan la jawabnye aku.

Perempuan yang lembut Allah kurniakan hati yang kuat untuknya.
Perhaps. Dan alhamdulillah, aku masih belum mahu mengalah. Kekuatan aku masih terletak pada hati dan akal fikiran. Nak jadi seorang nazira korang perlu banyak bersabar dan bermentaliti kuat!

Dan aku juga mengharapkan semua ni berakhir dengan jayanya.


p/s : erghhh.. kat mane la aku patut letak barang-2 aku nih sebelum masuk sem baru...

No comments:

Post a Comment